Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Απείλησε βοσκό για να κάνει σέξ με... πρόβατο! Τι άλλο θα ακούσουμε!!!

Τραγελαφικό περιστατικό με πρωταγωνιστή έναν Τυνήσιο ο οποίος εισέβαλε σε μαντρί με πρόβατα και απείλησε με μαχαίρι τον κτηνοτρόφο, όχι για χρήματα αλλά για την αγαπημένη του ....Προβατίνα!
Το απίστευτο περιστατικό εκτυλίχθηκε στη Ρόδο....


Όπως αναφέρει το rodosalarm.gr όλα ξεκίνησαν όταν ο κτηνοτρόφος αντιλήφθηκε την παρουσία ένος Τυνήσιου μέσα στο
μαντρί του..




Όταν ο βοσκός του ζήτησε να φύγει, ο αλλοδαπός του επιτέθηκε και προσπάθησε να τον χτυπήσει με ένα ξύλο, ενώ έσπασε το παρμπρίζ ενός παλιού φορτηγού που ήταν σταθμευμένο έξω από τη στάνη.

Στο μαντρί έφτασαν οι δυο γιοι του κτηνοτρόφου για να τον βοηθήσουν, ωστόσο ο Τυνήσιος τους απείλησε με μαχαίρι...

Ακολούθησε πάλη και τελικά κατάφεραν να τον ακινητοποιήσουν, να τον δέσουν και να τον παραδώσουν στους αστυνομικούς που είχαν ειδοποιηθεί! 

Στο τμήμα όπου οδηγήθηκε, ο νεαρός αλλοδαπός όταν ρωτήθηκε τι γύρευε μέσα στον ξένο στάβλο άφησε άφωνους τους αστυνομικούς, αποκαλύπτοντας με... φυσικότητα ότι ήθελε να βρει ένα από τα πρόβατα για να κάνει… σεξ!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ηλίας
Μελισσοκομία Μακρονήσου?
και γράφεις...Απείλησε βοσκό για να κάνει σεξ με..πρόβατο!
Εκανες τον κόπο να γράψεις αυτή τη βλακεία και όχι για το θέμα των Μελισσοτροφών που γίνεται χαμός!!

Μην κοιτάς τους άλλους που σφυρίζουν αδιάφορα και πάρε θέση.

Υ.Γ
Συγνώμη για το ύφος αλλά αν δεν παίρνουν θέση τα μελισσοκομικά μπλοκ για τόσο σοβαρά θέματα,τοτε δεν υπάρχει περίπτωση να γίνουν καλύτερα τα πράγματα στη μελισσοκομία.
Φιλικά
Ηλίας

Ανώνυμος είπε...

σιγα ρε ηλια ,ο καθενας γραφει οτι θελει .και εμενα μου αρεσουν οι προβατινες.τι εγινε δηλαδη ,επειδη ειμαι μελισσοκομος δεν θα ασχοληθω με τα προβατα.

Unknown είπε...

Έχω και πρόβατα εκτός απο μελίσσια αγαπητε φίλε και εκτός αυτού αν βρώ κάτι που προξενεί και λίγο γέλιο μέσα σε αυτές τήν κατάστασεις το βάζω να γελάσει λίγο και το χειλάκι μας.Αν δέν σου αρέσει η ανάρτηση,πολύ απλά δέν τήν διαβάζεις
Επίσης επέτρεψε μου να έχω το ελέυθερο να δημοσιεύω ότι εγώ κρίνω στο ιστιολογιό μου.
Χρόνια πολλά.Φιλικά Κωνσταντίνος

Ανώνυμος είπε...

ρε καμενοιιιι δεν το καταλαβαινετε οτι ειναι βασιλης που βαζει τα μυνηματα?? ποιος ηλιας ρεε