Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2012

Μέσα απο το blog θα ηθέλα να στείλω τίς θερμότερες ευχές μου για τον ερχομό τής νέας χρονιάς στούς δικούς  μου που βρίσκονται  στήν Μακρόνησο τούτην τήν ώρα παλεύοντας πραγματικά σε τρομακτικά αντίξοες σύνθήκες  να φροντίσουν τα ζωντανά μας που αυτήν τήν περίοδο γεννάνε.Τα χρόνια πολλά πρώτα απο όλους στον αδερφό μου Σωτήρη στήν Ελισάβετ και στα λατρεμένα  ανιψάκια μου Αλεξάνδρα και Βασουλίτσα..που γιορτάζει σήμερα!  καθώς και στα υπόλοιπα αδέρφια μου..χρόνια πολλά με υγεία στούς γονείς μου..και ιδίως στήν μάνούλα  μου που επίσης γιορτάζει τούτην τήν μέρα.Ακόμα έυχομαι σε όλους σας και στίς οικογένειές σας  ολόψυχα χρόνια πολλά με υγεία..Άς έχουμε όλοι  οι Έλληνες   κουράγιο και δύναμη σε αυτές τίς  δύσκολες στιγμές που περνάμε.Ευτυχισμένο το νέο έτος...

Δεν υπάρχουν σχόλια: